Subscribe to this RSS feed
Who Else Wants To Know The Mystery Behind Telepathy?

Who Else Wants To Know The Mystery Behind Telepathy?

. ב קונטקסט היסטורי, המושג רעיון של טלפתיה מופיע בסוף המאה ה -19, כאשר מדעי טבע עשו משמעותי מקדם קבלת הבקשה של מחשבה פסיכולוגיות תופעות להסביר או להבין פעילויות טבעיות מלבד התופעות הפיסיקליות שנמצאות . היום, טלפתיה צורות כאחד העיקרית הענף parapsychological מחקר המתמקד איך עובד טלפתיה. כוחה של הנפשי טלפתיה הוא די לשכנע ו אטרקטיבי כי בספרות, טלפתיה היא בדרך כלל מעצמה כי גיבור או להפליא איש רע יש.

כללי , טלפתיה אם הראו לעבוד יכול להיות בסופו של דבר כוח מעולה אחד אולי יש אי פעם. לחלופין, אם מישהו אולי יש את זה אז יכולת ל- הליך של שליחה ו קבלה מחשבות מ מישהו למשנו יכול רק הופך תחושה רגילה אנחנו לנצל. עבור אלו עם תקליטים נקיים מעל שמם, ואולי קבלת בקשה עבודה תהיה משב רוח בהתחשב בעובדה אין ראיונות יהיה ביצע. מצד השני, זה לא להיות נהדרת יתרון למי יש בעצם רשומה מוכתם. בהחלט , הם יוכלו לצרוך הרבה עת המתאר ולהפוך עמדה. . ב אמיתית בחיים, יש באמת יחיד אמר ל- להחזיק זה סוג של כוח משום הוא גם הקשורים החוש השישי ואת שנבואותיו . כזה סלבריטי יש סוג הכוח הנפשי היה נוסטרדמוס ובנג'מין פרנקלין מדי .

True או לא, גדול דבר אנשים הינם ללא טלפתי ולהפעיל את מגוון מן עליית כוחה של טיפוסי שעדיין צריך לשאול שאילתות אחד על השני. מי רוצה כדי מתגוררים עולם של שקט, בכל מקרה? העולם יהיה יותר מאורגן אם אנחנו יודעים זה לזה תחתון מאשר אם הבנו אחד את השני טוב. אם אמן טלפתיה לבר מצווה מגיע כאחד נורמלי החושים ואז לא תהיה שום לשייך חגיגות מתמיד לקרות כאן בעולם.