Subscribe to this RSS feed
7 Ways Sluggish Economy Changed My Outlook On Mediterranean Cuisine

7 Ways Sluggish Economy Changed My Outlook On Mediterranean Cuisine

. חי העלה ביותר הן כבשים ועזים, בשל למעשה כי ביותר של משטח במקומותינו היא אידיאליות עבור החיות האלה. דגים ופירות ים ארוחות הם גם נרחב פרושים ו מאוד פופולרי, למרות הדג בעיקר מיובאים מאז הדיג הנה באמת דקיק

הים התיכון ניתן לחלק שלוש קולינרית באזורים: אירופה דרום (איטליה, ספרד וצרפת) שהוא הטוב ביותר לזיהוי עבור יינות ועשבי תיבול שלה, צפון אפריקה (מרוקו) אשר מתובל קופינאס- המלצה על מסעדה ים תיכונית ידי תבלינים, ובמזרח התיכון (מצרים, יוון, טורקיה, סוריה, ישראל).

הזוכה ב האקלים ו משטח הם מאוד השוואה בכל רחבי אזור, ולכן יש לנו חמות ויבשות עונות קיץ , ו מתון מגניב עונות החורף. הקרקע היא ולכן יבש, והאור ברור. יש לנוף התרכך סיכום של ירוק מאז של מגן ניקוי צמחים, ו טבעי צבעים הכחולים מן הבעיות החמורות ביותר מבריק המים והשמים מעל.

האוכל כאן הוא משולב עם גדול , אשר יכול קצת להיות קצת גבוה, טעמים הם חזקים וברורים, ללא מסובך רטבים. הבית בישול הוא דומיננטי. ירקות יש יותר ייחודי פונקציה הודות האדמה הפורה השפיעו על ידי מתונת אקלים . כמה הפופולרי ביותר ירקות הנה עגבניות, בצל, חצילים, פלפלים, פטריות, מלפפונים, ארטישוק, וחלק שעועית כמו עדשים, ועוד ייחודי אלה כמו חומוס, שעועית פאבה יוצרים מצרים. ירקות מורכבים רוזמרין, נענע, שמיר, אורגן, בזיליקום ועוד

למרות הים הוא מאוד מזוהמים ושלה-אאוט, פירות ים עדיין נותר בלב הבישול מסורת כאן. רכיכה ניתן נמצאת במרקים, תבשילים ופסטות, טריים או נרפא אנשובי, דג לבן-בשר כמו בלעדי, לְהִתְמוֹטֵט ו לוקוס הם נפוץ נצרך את כולו אזור. דג חרב, מגישים, צלופח, דיונון, תמנון דיונונים הם כן שירת. . רוב שבשר מסופק על ידי קטן חיות בגודל כמו טלה, ארנבים , עופות, בשר חזיר, וכבשים ועזים גם מספקים חלב להכנת גבינות ויוגורטים בקר הוא באמת יוצא דופן מאז הארץ אינה מתאים לגיוס החיות האלה.