Subscribe to this RSS feed
Top Chocolate Reviews!

Top Chocolate Reviews!

זה קל לעשות מעולה ו טעים שוקולדים תוצרת בית עבור משפחה ו חברים טובים בחג הפסחא או בכל עת. תוכל לקנות תבניות שוקולד הפסחא ב רב מיוחד או חנות מחסן ו מגוון רחב של שוקולד שלך האזורית למכולה. עם קצת זמן התמדה תוכל בקרוב להיות שהנחיתו יפה שוקולדי תוצרת בית.

סוגים שוקולד

שוקולד מריר מכיל קקאו אלכוהול, חמאת קקאו, סוכר ווניל. זה יותר חזק ועשיר ממנו חלב או שוקולד לבן והוא כלל את העדיפו אפשרות לבישול.

סדנאות שוקולד זוגית חלב מכיל את אותו חומרים פעילים כמו שוקולד מריר אבל יש בעצם כלולים מוצקי חלב. זה מתוק, creamier, רך במרקם ופחות אינטנסיבי מאשר שוקולד מריר.

שוקולד לבן לא מכילים מוצקי קקאו, רק חמאת קקאו בשילוב עם סוכר, מוצקי חלב וחומרי טעם, כגון וניל. זה בשפע, שמנת ו מתוקה יותר שוקולד חלב.

. שוקולד מריר יש עד 80% קקאו אלכוהול וחמאה עם מינימלי סכום של סוכר. יש שוקולד מתוק גדול יותר אחוז. סוכר ווניל כדי קקאו חמאה

שוקולד בישול באיכות טובה ניתן נמצא במעבר אפיית חנויות מכולת. זה דומה בטעם כדי רב שוקולד, אולם קטן כמות של חמאת קקאו יש היה החליף עם ירקות שומן כדי שיהיה הרבה יותר קל להתמוסס, מסוגל להגדיר ללא הרפיה. פחות יקר מ רגיל רב שוקולד.

מתחם השוקולד נמכר בבלוקים או כפתורים וניתן גילה במעבר אפיית חנויות מכולת. חמאת הקקאו יש כבר השתנה עם ירקות שומן או שמן, מה שהופך אותו פשוט כדי להמיס להגדיר ב שטח טמפרטורה רמת ללא הרפיה. זה חסר את טעם ומרקם של שוקולדים אחרים, אולם הוא האידיאלי לבישול של הילדים.

שוקולד נמס

שוקולד יכול להיות נמס מספר שונה דרכים כוללים על התנור , במיקרוגל או בתנור.

טווח למעלה - לשים שוקולד ב לקראת הדיירים, יבש, קערה חסינת חום מעל במחבת של מים רותחים. ודא אין מים או קיטור מקבל קערת השוקולד, או שזה השוקולד אולי קח. מערבבים ברציפות מעל בינוני עד חום נמוך עד השוקולד יש נמס.