Subscribe to this RSS feed
Sandwich And Love Have Four Things In Common

Sandwich And Love Have Four Things In Common

מדי ערב ערב .

הדיאטת כריכים בוקר אנו רואים מסעדות כלל לא נדידה מן טיפוסי ביצה, בשר וגבינה משולבת אבל את סוג של לחם עושה להשתנות למדי. אם אתה בבית הכונן דרך, מאפינס אנגלית, עוגיות וקרואסונים הם הכי משותף בחירות עם כמה חריגים. בשעת a לשבת מסעדה אתה יכול להיות קצת יותר יצירתי דמיון על ידי הוספה רטבים או ירקות לכריך. הזוכה ב מגוון של בשרים עשוי כן להיות מורחב ל- מורכב חזיר, סטייק או אולי עוף

לארוחת צהריים יש הרבה שונים סוגים כריכים לרשימה. אם אתה טעינת צהריים, תרצה יותר סביר רצון כריך קר, וזה מה רוב אנשים מאמינים של כשאתה מדינה כריך. ישנם שונות אפשרויות עבור סתימות ללחם, מן סלט טונה לטורקיה לילדים האהוב , חמאת בוטנים ג'לי.

למעט חמאת בוטנים וריבה, רב כריכים קרים להיות בסופו של דבר הרבה יותר בריא בשבילך בתוספת ירקות, הכי משותף הוויה. כך או לפני או לאחר לבחור מה סתימות לך רוצה עבור כריך שלך אתה צריך להחליט בדיוק מה לחם מעין אתה רוצה .

אם להתגעגע יותר רק כריך קר לארוחת צהריים או ארוחת ערב , אז כריך חם הוא מה אתה רוצה . כריכים חמים ניתן למצוא פשוט כמו רב טווחי קר. ככל ג'אנק פוד הולך ביותר משותף כריך חם הוא המבורגר.

בעוד מהיר מזון המבורגרים הם טעים , אתה עשוי לא רצון כל הקלוריות, בכל אופן עדיין רוצה את המבורגר טעם הוא הצעה . אם אתה יכול להניף אותו, לנסות likelying כדי לקחת מושב המסעדה כי הצעות מגוון ה"לא המבורגרים בשר. או לבשל בבית ו לחסוך כסף וקלוריות. אתה יכול לשים כמעט דבר בלחמנייה ולקרוא אותו המבורגר מורכב קרקע תורכי, שרוב נראה כמו בקר, או ללכת צמחוני עם שעועית ואורז המבורגר או פטריות המבורגר .

. אם באמת כמו לחם רוצה כדי להוסיף אחר חתיכה לתוך הכריך שלך, להשיג טוסטים ושתו להכין כריך כפול. פנינים הוא אחר אפשרות עבור כריך חם שבו כולו. הכריך נצלה