Subscribe to this RSS feed
Ten Ways To Avoid Hosting Company Burnout

Ten Ways To Avoid Hosting Company Burnout

אז אתה מחפש לברר על אכסון ו מה זה צריך הצעה או ייתכן ידוע הרבה על אירוח אתרים אין רחמים ב unknowning זה מידע . כולם צריך להתחיל על מתחיל בשלב כלשהו. ובנימה זו, מאפשרת להתחיל גילוי אירוח אחסון אתרים

ראשית , מה הוא אכסון ואיך זה עובד

אכסון הוא עסקים בפועל של באספקה שטח ורוחב פס על רב העצמה מערכת מחשב שרת כזה מחובר אל באינטרנט ב מאוד במהירויות גבוהות. . אירוח חברות לשמור גדול רשתות של שרת אינטרנט רב עוצמה מחשבים בתוך פיזית מיקום ידוע כמו נתונים אלה . מערכת המחשב השרתים מקושרים ל- מאוד מהר ו בדרך כלל מיותר, אינטרנט חיבור. הזוכה ב מידע מרכזי יש העיקרי וכוח גיבוי, מהיר קשר אינטרנט, וכן אבטחה פוקח עין על הצוות .

. אירוח אתרים חברות הצעה נתח של דיסק שטח ו מוצעים רוחב פס לקוח עבור חודשי תשלום . הזוכה ב קבוע חודשי בתשלום אירוח באינטרנט חברה גובה הרבה פחות בדיוק מה זה יעלה להריץ שרת מתוך משלך הבית או נתונים .

סוגי אכסון.

ישנם המון שונים מיני אכסון מציע, אולם את הראשי 3 משותפים, משווק, ו מוקדש . כל סוג של אירוח מיועד שונה מטרה .

משותף אירוח אתרים

. אירוח משותף הוא חלק של דיסק שטח ורוחב פס הניתן לך על ידי אירוח אתרי חברה בשרת רב עצמה. ישנם רב אינטרנט אחר אתרים מאוחסן על שרת זה, ואת האירוח עסקי הוא סביר יש די כמה שרתים אלו גדול מידע.

משותף אכסון הוא הטובים ביותר טופס של אירוח אתרים אם אתה מחפש פנטסטי מחיר יותר מכמה אלפים עלות ו לא כל יום מבקרים אתר אינטרנט.

מפיץ אכסון

מפיץ אירוח אתרים הוא פופולרית, בעלות נמוכה פתרון ל- החל משלך אכסון חברת. ישנם 2 סוגים מפיץ אירוח, תווית-פרטית משווקת של שירותים.

. טוראי-תווית תוכנית מאפשרת המשווק כדי לשמור על מלא קבוע חודשי תשלום של אירוח אינטרנט לקוח , אבל בכל אופן המשווק צריך לשלם חודש עד חודש תשלום אל גדול אירוח עסקים עבור המשווק אזור. אירוח פרטי תווית מאפשר לך לארח יותר מדי יותר אתרי מאשר אם היו. ניצול אירוח משותף לכל

המשווק שירותי תוכניות למכור את רגיל אירוח אתרים תוכניות של גדול יותר אכסון עסקים, אבל אתה מקבל סביר מחיר עבור מתן את לקוח ו להרוויח חודשי קבוע תשלום עבור כל עוד הם נשארים לקוח . זה תוכנית לא לאפשר שליטה לקוח אתר ואתה רק לשמור חלק של את ואולי חודשי קבוע הכנסה .

מוקדש אירוח אתרים

. מוקדש אירוח אתרים הוא ביותר אפקטיבי ו העלות יעיל פתרון של אירוח עסוק אתר ללא להזדקק רכש משלך ציוד ולשלם מאות דולרים לחודש עבור מהיר באינטרנט חיבור. מוקדש אירוח מורכב שרת יחיד עם אף אחד אחר אירוח על זה. מחשב

אירוח אתרים גורמים שיש לשקול

תוהה לגבי כל האחרים מידע ציין ב אירוח אתרים אסטרטגיות? בחודש זה אזור, אני לדון הכי חיוני שיקולים ב בחירת מצוין אינטרנט מארח .

דרג

ה עלות של אכסון שירותים נמנית הכי מכריע. ישנם המון האירוח עסקים בחוץ עם זול אירוח חבילות , בכל אופן הם רשאי להיות עושה אין ב locations. אל לתת עלות של אירוח צרור להטעות אתכם. יש כמה אירוח חברות בחוץ שיש להם פנטסטי מחירים והשני פונקציות הם רק כמו גדול . דרג עשויים להיות אחד הכי מכריע החלטות של אירוח אתרים אסטרטגיה, אבל בכל אופן יש הרבה יותר כדי לחשוב על ב בחירה איכות אכסון