Subscribe to this RSS feed
Best 7 Tips For Telepathy Artist

Best 7 Tips For Telepathy Artist

טלפתיה היא אמנות היכולת מתקשרים באמצעות רק כוחו של המוח.; את היכולת ל- להבין את רעיונות אחר אדם . המסרים הם לפשוט באמצעות שונה מדיומים כגון קלפי טארוט, כדורי בדולח, חלומות, או אפילו בלי מפעילים ש שלח במוחה, שבו הטבע טלפתי של המכשפה היא מותרת לעבד את התמונות או רעיונות שמגיעות המדריכים הרוחניים או חיה שלהם כדי לקבוע תגובות לשאלות שהתבקש.

טלפתיה הוא ביותר משותף עם תאומים, במיוחד מי יש בעצם בנפרד במשך שנים רבות , כמו מדעית מחקרים יש הראה שחייהם השוואה, והם קרובות מרגישים כאילו חלק מהם הוא חסר . תאומים זהים יש גם כבר ציין כדי להיות מסוגל לדבר אחד עם השני (בעיקר החל מגיל תינוקות ) בלי משתמש שלהם עיקרי חושים, קרובות למעט הסובבים אותם בעולמם הקטן שיש לו כבר יצר . קטנים ש חשבו על יש גדול כוחות נפשיים כמו הבוגרים עמיתיהם , בשל המבוגר לכאורה ל- להסתמך על החושים הפיזיים שלהם לזהות מיקום בעולם.

. הזוכה ב פונקציה של בדיקות אלה היא כי נושא צריך התמקדות מחשבות של אדם והרים את הקלף על מנת כראוי אזכור הכרטיס כי הוא מוחזק. ממצאים אלה עולים נקבע כפי שהוא ניתן חושבים הבדיקות, .

. טלפתיה יש בעצם היה נושא של רבות קליניים ויכוחים מחקרים . אחת נושא כי לא נכנסים שאלה הוא שימוש של אמן טלפתיה לאירועים בין . חיות