Subscribe to this RSS feed
9 Ways Sex Toys Will Improve Your Sex Life

9 Ways Sex Toys Will Improve Your Sex Life

כולם שרוצה לדעת מה את הטוב ביותר באביזרי מין עבור נקבות הם ו באמת זה כל הזמן הולך להצטמצם ל- יחיד בחירה . . אם יש ניסה אחד בעבר והם מרגישים קצת ביישן על רכישת שלך ראשון צעצוע, אז המדריך שלנו באבזרי מין נקבה עבור למתחילים הוא בשבילך.

חשיבה של קנייה שלך ראשון ויברטור יכול להיות מרגש אולם כן מפחיד . האם אתה להיכנס ל- חנות, האם אתה לקנות באינטרנט, את מבינה את זה הניתנים ל הביתה ו מה אם מישהו לומד! כמו גם כאשר אתה מקבל עברה את כל אלה מכשולים , איך אתה אולי להבין אשר את הטוב ביותר באביזרי מין עבור נשים ?

כשזה מתייחס נשים וצעצועים זה נורמלי להרגיש מודאג על כל הנקודות האלה. . אם אתה מרגיש יותר מדי ביישן לקפוץ למים עם ויברטור אוננות נשית, אז חושב שוב כל נקבה עם צעצוע מין יש בעצם צריכה להיפטר אלה רגשות ו לעתים קרובות יותר מאשר לא , למעלה הרוח מסתיים להיות די האספן!

כדי להתחיל עם, לחשוב איך אתה מקבל אחד סידור באינטרנט הוא כלל מאוד אמינים תהליך וזה קל ל- יודע בדיוק מה את מובילה למכור צעצועי מין הם מ- הערכות. . אם לא ותחושה נוח שיש את זה שלח ל- בית כתובת, אתה יכול תמיד את זה הניתן ל- חבר 's בית או לאסוף מהפוסט ולמשרד .

אם לא יש יכולת ל- רכישה באינטרנט, אז אין מבוכה ב מטייל כדי סקס חנות. ישנם רב חנויות אשר כעת במיוחד הילוך שלהם חנויות אל מתגמלת השוק הנשי, כך שאם אתה לא המוכן עבור אינסוף שורות של עור שחור, שרשרות של דילדו בגודל בלתי אפשרי, אז לטבול את עצמך חנות כי הוא במיוחד עבור נשים עם שמח שורות ורוד בלי סוף מלא להפליא באביזרי מין נקבה בצבע.

עכשיו כשזה מגיע למעשה לחשוב על איזה צעצוע עבור פשוט זוכר את זה. בעיקרו את הטוב ביותר באביזרי מין עבור נקבות הם פשוט את אלו שנותנים לך הנחה. . כאשר להחליט אשר אחד עשויים להיות בשבילך, לחשוב על בדיוק איך אתה אוהב את המין שלך ולאחר מכן למצוא צעצוע מין או ויברטור אוננות נשית להתאים.

אם אתה לא בדיוק בטוח מה אתה מחפש אז לשקול את זה. פעילים מינית נקבות יכול כלל תחולק כדי שלוש קבוצות:

נשים מי מעדיפים לקיקה; Ladies מי לבחור חדיר; ו נקבות מי כמו שניהם. אז עם זה בחשבון, לחשוב על מה סוג של סקס אתה מעדיף כאשר בחירה ויברטור האוננות הנשי שלך.

זאת , אם אתה לא באמת מינית ידע והם בטוח אשר סיווג אתה אולי לבוא תחת , לנסות לא להשיג המום מדי עם כל שונים צבעים, גדלים זמזום התקנים כמה עשויים לבלבל , להדהים או אולי פריק יצאת, ומשהו עשויים לחלוטין להפחיד לך להתחיל עם אולי למעשה להיות ביותר שלך מועדף צעצוע מרתק.

בעת ביצוע בחירה, גדול מיקום ל- להתחיל היא לקיחת מבט את מובילה למכור סקס צעצועים. אתה גם יכול לעשות את זה באינטרנט על ידי קריאה ערכות או על ידי לשאול את החנות עוזר. מיטב צעצועים עבור נשים לא צריכים להיות הכי יקר ויש רב זנים של זול באביזרי מין. אם לא רוצה לבלות הרבה כסף אולם לא רוצה להיות מאוכזב אם אתה לקנות משהו זול , מצוין מיקום ל- להתחיל הוא עם אמצע במחיר להשתכשך היסטוריה של להימנות את הטוב ביותר עבור אורגזמה נשית .

כמו כל רכישה כי חשוב מאוד לך, הקפד לעשות שלך מחקר מראש ו ואולי לצאת לדרך קודם כל עם זול צעצועי משהו שהוא פחות עז לפני עדכון על יותר עוצמה ויברטור אוננות נשית.

לא משנה מה שלך אפשרות, חושי בטוחות בנות וצעצועי מין היו עשו זה לזה, ואף אם אתה באמת לא יודע איזה מהם הוא הולך להביא לך ביותר סיפוק, מה שהופך שלך ראשונה רכישה מכל סוג שהוא פעולה כלפי שלם חדש העולם של עצמי הנאה , מינית הסתמכות עצמית ו יאומן סיפוק .